@ Seaworld
Er wordt contact met je opgenomen.
@ Seaworld
You will be contacted.
Zelf heb ik 4 weken geleden wat verkocht en nog geen geen geld gezien. Ook iets wat op de 18e april betaald is... geen cent (van Catawiki).
Naar mijn idee moet er iets gebeuren aan de wanbetalingen. Catawiki mag daarbij een beter voorbeeld geven.
I sold something myself 4 weeks ago and haven't seen any money yet. Also something that was paid on the 18th of April ... not a cent (from Catawiki).
In my opinion something needs to be done about the defaults. Catawiki may provide a better example in this regard.
je krijg na minimaal 14 dagen na dat de koper betaald heeft je geld
dus voor bade 1958 zulje woensdag as je geld wel beuren
en ja van mij mag dat ook wel 1 week zijn
You will receive your money after at least 14 days after the buyer has paid
so before bade 1958 you will get your money on Wednesday
and yes I can do that too 1 week
Even lezen...ik heb het over het - niet betalen door anderen (en te laat door Catawiki).
De communicatie door Catawiki is ok.
20 dagen doen over een betaling toch echt wel minder... denk eens hoeveel ze dat (alles bij elkaar natuurlijk) oplevert.
Ik heb geen zicht op hoe actief men achter betalingen aan zit, Dat is overigens slechts een deel de verantwoordelijkheid van Catawiki; grotendeels (90%?) van onvoldoende serieuze klanten.
Let me read ... I'm talking about it - not paying by others (and too late by Catawiki).
Communication by Catawiki is ok.
20 days to do about a payment really less ... just think how much it yields (all in all of course).
I have no insight into how actively people are chasing payments, That is only part of the responsibility of Catawiki; largely (90%?) of insufficiently serious customers.
als toevoeging..
Bij mij gaat het om strips. Wellicht zal ik eens op wat stripforas aandacht vragen voor het niet betalen.
in addition ..
For me it's about comics. Perhaps I will at some strip forums ask attention for not paying.
de meeste betalen wel heb ca 130 veilingen hier achter de rug
tot nu toe 1 echte nbb er
daar schijnt een incasso buro optestaan
most do pay, have had about 130 auctions here
so far 1 real nbb there
there seems to be a collection agency on it
Tja, vandaag de 3e woensdag na betaling. geen bijschrijving van een wel betaalde aankoop.
Aankopen van 10 april nog steeds niet betaald door koper(s).
Overiegns staan er ook al diverse nieuwe objecten als ' als aangeboden' voor de veiling. Ook die soms al weken.
Kun je je voorstellen dat ik vragen begin te krijgen?
Well, today the 3rd Wednesday after payment. no crediting of a paid purchase.
Purchases of April 10 still not paid by buyer (s).
There are also several new objects as 'as offered' before the auction. Even those for weeks.
Can you imagine that I am starting to have questions?
- Catalogue administrator
- 2,403 messages
- May 08, 2013 12:54
Vandaag geld ontvangen van veiling 116 (15/04/2013)
Received money today from auction 116 (15/04/2013)
Kun je je voorstellen dat ik vragen begin te krijgen?
Prima om vragen te stellen, maar stel ze dan wel aan het juiste adres. Het mailadres van de veilingmeesters is bij iedere aanbieder bekend. Inzake de procedure voor het uitbetalen van de verkopers is enige weken geleden een informatiemail verzonden naar de geautoriseerde verkopers.
Can you imagine starting to have questions?
Great to ask questions, but then put them to the right place. The email address of the auctioneers is known to each provider. A few weeks ago, an information email was sent to the authorized sellers regarding the procedure for paying out the sellers.
Ik heb dat gedaan!
Maar (nog)geen antwoord ontvangen....
Zullen we dit verder bespreken buiten het forum?
en toeval of niet: zag net een mailbericht dat er een betaling zou plaatsvinden.
I did that!
But no answer (yet) received....
Shall we discuss this further outside the forum?
and coincidence or not: just saw an email message that a payment would be made.
Bij mij verscheen het bericht op 13 Juni 2013; "betaald op 12 Juni 2013 door koper".
Nu is het 29 Juni 2013, de kosten van transport van het geveilde object voorgeschoten (circa 120 euro) en zelf nog steeds niets ontvangen.
Ik hoop dat het nu wel snel binnen komt..
The message appeared with me on June 13, 2013; "paid on June 12, 2013 by buyer".
Now it is June 29, 2013, the costs of transport of the auctioned object have been advanced (approximately 120 euros) and still have not received anything.
I hope it comes in soon..
@treinmeindert
Ik hoop dat het nu wel snel binnen komt..
Twee weken na de ontvangst van de betaling door de koper, maakt Catawiki de factuur op voor de verkoper. Het bedrag wordt vervolgens op de eerstkomende woensdag uitbetaald (dus max 20 dagen). Catawiki krijgt haar geld ook pas na enige tijd van de PaymentProviders (iDeal, etc). Echter is de periode vooral ingebouwd omdat er soms klachten komen van kopers over het niet ontvangen en/of beschadigd zijn van de kavel.
@treinmeindert
I hope it will arrive soon ..
Two weeks after receipt of the payment by the buyer, Catawiki will prepare the invoice for the seller. The amount will then be paid out on the next Wednesday (so max 20 days). Catawiki also only receives its money from the PaymentProviders (iDeal, etc) after some time. However, the period is mainly built in because there are sometimes complaints from buyers about the lot not being received and / or damaged.
hier stond een klacht van een verkoper terecht of onterecht geen idee
bericht is wel verwijderd
Here was a complaint from a seller right or wrongly no idea
message has been removed
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- May 02, 2014 16:56
Ja, jongens, dat kan echt niet. We zitten hier niet in Rusland of China. Poetiwiki?
Yes, guys, you really can't. We are not here in Russia or China. Poetiwiki?
dat kan zeker niet bericht weghalen het bericht voldeed aan de forum regels
al stond er wel een beschuldiging in richting catawiki
er zijn maar weinig mensen die een bericht kunnen weghalen
behalve de plaatser van het bericht
rene marco of ted????
verklaar je nader
that certainly can not delete message the message complied with the forum rules
although there was an accusation towards catawiki
very few people can delete a message
except the poster of the message
rene marco or ted????
explain yourself
[bericht verwijderd door moderator; dit forum is niet bedoeld om individuele kwesties die al uitvoerig met customer support en de betreffende veilingmeester zijn besproken nogmaals aan te kaarten; zoals al via mail en telefonisch aangegeven worden je kavels komende week uitbetaald]
[post deleted by moderator; this forum is not intended to re-raise individual issues that have already been extensively discussed with customer support and the relevant auctioneer; as already indicated by e-mail and telephone, your lots will be paid out next week]
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- May 02, 2014 19:33
Ik zou het toch wel plezierig vinden als Catawiki niet meteen in een kramp schiet bij elke vorm van kritiek. Doen wij als catalogusbeheerders toch ook niet? Willen jullie nou echt stimuleren dat er een externe Facebookpagina komt waar iedereen vrijelijk over Catawiki kan spreken? Nee toch? Moet toch gewoon hier kunnen?
Surely I would like it if Catawiki does not immediately get into a cramp with every form of criticism. Don't we as catalog managers do it either? Do you really want to encourage an external Facebook page where everyone can speak freely about Catawiki? Oh no? Shouldn't you just be able to go here?
catawiki is een hele grote bank (banken zijn ook dieven) die op de zak teren van mensen zoals wij en de kopers.
de rente die ze ontvangen is niet normaal, en er onder vandaan lullen met smoesjes, maar 3 weken wachten op je geld is niet echt normaal. maar helaas ben ik er te laat achter gekomen hoe catawiki echt werkt,
het kost je geld dan dat het opleverd voor 1 partij is het gunstig en dat is catawiki, wat ben ik dom dat ik er mee in zee ben gegaan.
mijn verhaal zal wel verwijdert worden maar dan zet ik hem gewoon terug.
er is maar 1 winnaar en dat zijn de verkopers en niet catawiki de zakkevullers over de rug van andere.
Catawiki is a very large bank (banks are also thieves) that prey on people like us and the buyers.
the interest they receive is not normal, and they are making fun of it. excuses, but waiting 3 weeks for your money is not really normal. but unfortunately I found out too late how catawiki really works,
it costs you money than it is delivered for 1 batch, it is favorable and that is catawiki, I am stupid that I work with it have gone.
my story will be deleted but then I will just put it back.
there is only 1 winner and those are the sellers and not Catawiki the bag fillers on the back of other.
Snap helemaal niets van uw laatste zin.....
Don't understand your last sentence at all .....
- Catalogue administrator
- 1,909 messages
- November 23, 2014 14:26
Dennis is gefrustreerd dat hij zijn zak niet heeft kunnen vullen.
Denk ik, maar ik kan het fout hebben.
Dennis is frustrated that he has not been able to fill his pocket.
I think, but I could be wrong.