Beste mensen,
Ik loop vast in de mogelijkheden om een goedgekeurd maar nog niet actief kavel terug te trekken. Door een klikfout is een gekopieerd actief kavel dubbel aangeboden. De betrokken expert heeft niet gezien dat het een dubbele aanbieding betrof en de nieuwe kavel goedgekeurd.
Volgens de hulpfunctie van de website moet ik voor het intrekken van een ingepland kavel de expert benaderen;
https://www.catawiki.nl/help/i-want-to-withdraw-my-lot/my-lot-has-been-approved-for-auction-but-it-is-no-longer-available-can-i-withdraw-it
Dit is wat er letterlijk staat:
" Mijn kavel is goedgekeurd, maar het is niet meer beschikbaar. Ik wil het terugtrekken.
Als een door u aangeboden kavel niet langer beschikbaar is, kunt het nog terugtrekken zolang het niet in een veiling is opgenomen. Neem hiervoor contact op met de expert.
"
Echter, ik kan de expert niet meer benaderen zodra een kavel is goedgekeurd zoals te lezen is op deze andere pagina:
https://www.catawiki.nl/help/lot-status-and-auction-planning/how-do-i-contact-the-expert
"
Hoe neem ik contact op met de expert?
Als u een bericht wilt sturen naar de expert, kunt u dit doen tijdens de laatste stap van het indienen van het kavel, genaamd 'Voorbeeld'. Bij deze stap ziet u de tekst 'Stuur een bericht naar de expert (optioneel)' in blauw aan de rechterkant van uw scherm. U kunt hierop klikken om de expert vragen over uw kavel te stellen.
Opmerking: het bericht voor de expert is geen chatbox en mogelijk krijgt u niet meteen antwoord. U kunt het antwoord van de expert zien op de pagina met aangeboden kavels, en ook in een e-mail die u zult ontvangen zodra u antwoord krijgt. Houd er rekening mee dat het berichtensysteem niet meer beschikbaar is nadat het kavel is goedgekeurd.
"
Ik kan ook niet op een andere manier het kavel intrekken of de expert benaderen. Het betreft kavel 37174189. Kan iemand hier uitleggen wat de juiste manier is om deze kavel in te trekken voordat er op geboden kan worden?
Alvast bedankt!
Dear people,
I'm stuck with the options to withdraw an approved but not yet active lot. Due to a click error, a copied active lot has been offered twice. The expert concerned did not see that it was a double offer and approved the new lot.
According to the help function of the website, I have to contact the expert to withdraw a scheduled lot;
https://www.catawiki.nl/help/i-want-to-withdraw-my-lot/my-lot-has-been-approved-for-auction-but-it-is-no-longer -available-can-i-withdraw-it
This is what it says literally:
"My lot has been approved, but it is no longer available. I want to withdraw it.
If a lot you offer is no longer available, it can still be withdrawn as long as it is not included in an auction. Please contact the expert for this.
"
However, I can no longer contact the expert once a lot has been approved as can be read on this other page:
https://www.catawiki.nl/help/lot-status-and-auction-planning/how-do-i-contact-the-expert
"
How do I contact the expert?
If you want to send a message to the expert, you can do so during the last step of submitting the lot, called 'Preview'. At this step, you will see the text 'Send a message to the expert (optional)' in blue on the right side of your screen. You can click this to ask the expert questions about your lot.
Note: The expert message is not a chat box and you may not get an immediate answer. You can see the expert's answer on the lots offered page, as well as in an email that you will receive as soon as you get a reply. Please note that the messaging system will no longer be available after the lot has been approved.
"
I also cannot revoke the lot or approach the expert in any other way. This is lot 37174189. Can anyone explain the correct way to withdraw this lot before bidding on it?
Thank you in advance!
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- May 16, 2020 11:58
Kijk hier even...
Have a look here ...
Beste Arco, uw link wijst naar een pagina die naar precies dezelfde informatie verwijst die ik boven al heb vermeld. het nut van uw bericht ontgaat mij dan ook.
Dear Arco, your link points to a page that points to the exact same information that I have already mentioned above. the usefulness of your message escapes me.
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- May 16, 2020 12:27
Als je doet wat daar staat, kom je uiteindelijk bij een telefoonnummer. Gewoon bellen.
Heeft u een artikel gelezen en geen antwoord op uw vraag gekregen? Dan kunt u uiteraard alsnog contact met ons opnemen; we helpen u graag. U neemt contact met ons op door op de button ‘Ik heb nog steeds hulp nodig’ te klikken. Deze button ziet u onderaan het artikel.
If you do what it says there, you will eventually arrive at a phone number. Just call.
Have you read an article and have not received an answer to your question? Then you can of course still contact us; we are happy to help you. You can contact us by clicking on the "I still need help" button. You will see this button at the bottom of the article.