Ik heb een aantal dozen lucifersdoosjes. Hoe verzamelen jullie dit, doen jullie ze open om in mapjes te steken of laat je ze in dozen zitten ? Dank voor de feedback
Als we de catalogus van de Studie-/ Documentatiegroep Luciferetiketten volgen is de betreffende CENTRA-serie in geel uitgegeven. Er zullen ongetwijfeld kleurverschillen zijn o.a. door het drukproces en het scannen. We houden echter alleen de originele gele serie aan.
If we follow the catalogue of the Study/Documentation Group Lucifer labels, the CENTRA series in question was issued in yellow. There will undoubtedly be colour differences, among other things due to the printing process and scanning. However, we only keep the original yellow series.
Het was niet zwart maar heel donkerblauw, net zoals de achtergrond heel donkergeel was. Kan een variatie zijn in het drukproces, of een verschil in scaninstellingen.
It wasn't black but very dark blue, just like the background was very dark yellow. Could be a variation in the printing process, or a difference in scan settings.
Kempenaers Zien de exemplaren van jou in werkelijkheid er wel geel uit, zoals ze in deze reeks zijn te zien? Want op de door jou ingevoerde afbeeldingen is toch duidelijk een andere kleur te zien, dat kan eventueel aan je beeldverweringsprogramma liggen.
Kempenaers Do your copies actually look yellow like they are in this series ? Because the images you entered clearly show a different color, this could possibly be due to your image processing program.
Graag info: in de catalogus zie ik de reeks CENTRA Radio TV-serie zowel met gele als met oranje achtergrond. Ik heb mijn gele reeks ingegeven, doch deze wordt oranje weergegeven. Dus volgens mij bestaat er maar één kleur.
Please info: in the catalog I see the series CENTRA Radio TV series with both yellow and orange background. I entered my yellow series, but it is displayed in orange. So I think there is only one color.
Blijkbaar zijn er in mijn verzameling toch enkele nrs op een verkeerde plaats gekomen BV 1, 2, 3, 5, 6, 4, 7, 8. Hoe haal ik 4 weg tussen 6 en 7 en zet ik deze (nr 4) tussen 3 en 5?
Misschien kan de beheerder janmaas hier even een blik op werpen ?.
Apparently some numbers in my collection have ended up in the wrong place, e.g. 1, 2, 3, 5, 6, 4, 7, 8. How do I remove 4 between 6 and 7 and put this (no. 4) between 3 and 5?
Maybe the admin janmaas can take a look at this ?.
Blijkbaar zijn er in mijn verzameling toch enkele nrs op een verkeerde plaats gekomen BV 1, 2, 3, 5, 6, 4, 7, 8. Hoe haal ik 4 weg tussen 6 en 7 en zet ik deze (nr 4) tussen 3 en 5?
Apparently some numbers in my collection have ended up in the wrong place, e.g. 1, 2, 3, 5, 6, 4, 7, 8. How do I remove 4 between 6 and 7 and put this (no. 4) between 3 and 5?
wanneer ik een verzameling aanduid zie ik alle nrs doormekaar geschud. Hoe kan ik deze en ook de verzamelingen die ik zelf wens in te voeren op nr krijgen. Ik wens ook het bijbehorend paketiket vooraan in de rij te zetten? Dit hoort toch allemaal samen.
Door gebruik te maken van, nummer in reeks Kempenaers . Hierdoor kun je de volgorde bepalen.
when I indicate a collection I see all the numbers mixed up. How can I get this and also the collections that I want to enter myself on number. I also want to put the corresponding package label at the front of the row? This all belongs together.
By using, number in sequence Kempenaers . This allows you to determine the order.