- 2,444 messages
- December 01, 2014 17:50
En om welk CataWiki item gaat het dan ? Met afbeeldingen kunnen we veel beter een beeld krijgen.
Als hij er niet in staat, dan kan je hem gewoon bij klokken en wekkers toevoegen.
Verder kan ik je helaas niet helpen, want ik ben geen expert op het gebied van klokken. De naam klinkt bij wel Belgisch, dus misschien dat de Belgen onder ons meer weten ?
And which CataWiki item is it? With images we can get a much better picture.
If it is not there, you can just add it to clocks and alarm clocks.
Unfortunately I cannot help you further, because I am not an expert on clocks. The name does sound Belgian, so maybe the Belgians among us know more?
Is er iemand die me info kan geven omtrent "Ed Neyts" (vermoedelijk toch zo geschreven). Het bevindt zich achteraan een eiken mantelklokje in de vorm 'Napoleonhoed'. Er is ook een datum (jaar 1945) en gelimiteerd : 5/30.
Ik vind echter nergens info terug over Ed N.
Dank bij voorbaat,
B.
Is there anyone who can give me information about "Ed Neyts" (probably written that way). It is located at the back of an oak mantel clock in the shape of 'Napoleon hat'. There is also a date (year 1945) and limited: 5/30.
However, I cannot find any information about Ed N.
Thanks in advance ,
B.
OOSTERHOUT - Hij zit er nogal eens te genieten. In de schuur achter zijn huis. Alleen. Tussen al zijn zandlopers. 5.700 maar liefst. "Ik zit er dan 's avonds, dan haal ik herinneringen op", vertelt Theo Adriaanse, lees verder
OOSTERHOUT - He often enjoys it. In the shed behind his house. Only. Among all are hourglasses. 5,700 no less. "I am there in the evening, then I reminisce", says Theo Adriaanse, read more