- Catalogue manager
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- February 19, 2012 01:06
en ik heb van het voorbeeld niet ineens 4 stuks bij 1 item
Shit! Ik herinner me ineens dat ik die bug heb gemeld bij Marco en dat dat inmiddels is hersteld. Het is dus mogelijk GEWEEST dat er iets verdwenen is, ja, en daar voelde ik me helemaal niet lekker bij. Je hebt gelijk.
@Arwin: I love it when you're talking dirty to me.
Alleen een zieke geest kan zoiets bedenken. (;-)
Die methode werkt echter niet, want items die aan een gebruiker hangen kunnen niet meer worden afgekeurd. En na het samenvoegen hangt die gebruiker dus aan jouw 'tijdelijke item'. Same player shoot again!
and of the example I don't suddenly have 4 pieces with 1 item
Shit! I suddenly remember reporting that bug to Marco and that it has now been fixed. So it may have BEEN something has disappeared, yes, and I didn't feel good about that at all. You're right.
@Arwin: I love it when you're talking dirty to me.
Only a sick mind can think of such a thing. (;-)
However, that method does not work, because items related to a user can no longer be rejected. And after the merge, that user hangs on your 'temporary item'. Same player shoot again!
het is voor welke beheerder dan ook onmogelijk om iets uit jouw collectie te verwijderen zonder dat jij het merkt.
Dit is wel zeker mogelijk voor een superbeheerder.
Wanneer de beheerder een tijdelijk item aanmaakt, daar het item van chevy mee samenvoegt, en vervolgens zijn item afkeurt, krijgt alleen de invoerder (de beheerder dus) een melding, en hoort chevy er nooit meer iets van.
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat superbeheerders zo te werk gaan, maar het kan wel degelijk.
It is impossible for any administrator to delete something from your collection without you noticing.
This is certainly possible for a super administrator.
When the administrator creates a temporary item, merges the item from chevy with it, and then rejects his item, only the importer (the administrator) will be notified, and chevy will never hear from it again.
Of course it is not the intention for super administrators to work like this, but it is possible.
- 289 messages
- February 18, 2012 21:59
Dag Arco,
Ik maak geen grapje wanneer ik aangeef dat de items echt weg zijn. Ze ontbreken ook in mijn verzameling en ik heb van het voorbeeld niet ineens 4 stuks bij 1 item, dus het is niet samengevoegd. Berichten over verwijderen van de items heb ik zeker nooit ontvangen, dus wat er gebeurt kan ik je niet zeggen, maar dat er iets niet goed loopt is wel zeker.
Goodbye Arco,
I'm not kidding when I say the items are really gone. They are also missing from my collection and I did not suddenly have 4 pieces with 1 item of the example, so it was not put together. I certainly never received any messages about the removal of the items, so I cannot tell you what will happen, but that something is not going well is certain.
- Catalogue manager
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- February 18, 2012 19:54
Zelf zou ik kiezen voor de volgende methodiek:
- Genummerde en geletterde exemplaren altijd opnemen. Reden: afgebakend geheel.
- Ongenummerde alleen opnemen als er geen genummerde van bestaan. Is anders hetzelfde item, waarbij je dus kunt opnemen in je eigen notities: Óngenummerd'.
- Gesigneerde alleen opnemen als ze van oorsprong zijn gesigneerd. Anders krijg je spookitems met ex-librissen die een keer op een beurs een handtekening hebben meegekregen. In dat laatste geval zet de eigenaar bij zijn eigen notities dat hij hem heeft laten signeren.
En je kunt gerust zijn: het is voor welke beheerder dan ook onmogelijk om iets uit jouw collectie te verwijderen zonder dat jij het merkt. Het ergste dat kan gebeuren is dat twee items zijn samengevoegd, waardoor je dat item nu 2x in je collectie hebt staan. Wat feitelijk ook klopt. In die zin is het dus betrouwbaar.
I myself would choose the following method:
- Always include numbered and lettered copies. Reason: delineated whole.
- Record unnumbered only if none exist. Is otherwise the same item, so you can include it in your own notes: Unnumbered '.
- Only include signed ones if they are originally signed. Otherwise you will get ghost items with ex-libris that were signed once at a fair. In the latter case, the owner will add to his own notes that he has had him signed.
And you can rest assured: it is impossible for any administrator to delete something from your collection without you noticing. The worst that can happen is that two items have been merged, so you now have that item in your collection twice. Which is actually true. In that sense it is therefore reliable.
- Catalogue Moderator
- Catalogue Moderator
- 4,236 messages
- February 18, 2012 13:22
ik ben het hartgrondig met je eens dat er onderscheid gemaakt moet worden en dus alle vier de versies apart opgenomen moeten worden, omdat er prijstechnische verschillen zijn en ook apart worden verzameld...
I agree wholeheartedly with you that a distinction must be made and therefore all four versions must be included separately, because there are price differences and are also collected separately ...
- 289 messages
- February 18, 2012 11:18
voortbordurend op eerdere topics over verwijderen en wijzigen van items nu de volgende vraag:
Wanneer een ex-libris meerdere variaties heeft:
EA
gesigneerd
ongesigneerd
genummerd
ongenummerd
beschouwen we dit als aparte items of als 1 en het zelfde item waarbij je in je eigen item moet registreren welke versie het is?
Enige tijd geleden zijn nl. om die reden en zonder mij te informeren items op deze wijze uit mijn verzameling en uit CW en daarmee uit mijn verzameling verdwenen. Ze staan nu weer op het punt verwijderd te worden: 2147939, 2147947, 2147955.
Ik kan me in de redenatie niet vinden omdat dit een regel is die alleen in de rubriek ex-librissen wordt toegepast en omdat er prijstechnisch een onderscheid bestaat tussen gesigneerde en ongesigneerde uitvoeringen bv. Daarnaast wordt het besluit eenzijdig door 1 of enkele beheerders genomen zonder dat het om vastgesteld beleid gaat.
Hoe betrouwbaar is CW nog wanneer dit constant gebeurt, hoeveel items zijn er uit mijn verzameling verdwenen zonder dat ik daarover enig bericht heb ontvangen?
De EA variant van item 1822147 is in ieder geval alweer in rook opgegaan...
Continuing on previous threads about deleting and changing items now the following question:
When an ex-libris has multiple variations:
EA
signed
unsigned
numbered
unnumbered
do we consider these as separate items or as 1 and the same item where you have to register which version it is in your own item?
Some time ago, for that reason and without informing me, items disappeared in this way from my collection and from CW and thus from my collection. They are now about to be deleted again: 2147939 , 2147947 , 2147955 .
I do not agree with the reasoning because this is a rule that is only applied in the ex-libris section and because there is a price-technical distinction between signed and unsigned versions, for example. In addition, the decision is taken unilaterally by 1 or a few administrators without it concerns established policy.
How reliable is CW if this happens all the time, how many items have disappeared from my collection without me receiving any notice?
In any case, the EA variant of item 1822147 has already gone up in smoke...
thx voor het snel reageren .ja dat is hem.bedank dat weet ik wat voor waarde hij heeft.dacht dat ik bijzonde item had.maar hellaas niet.hihih
groetjes leeuwin33
thx for responding quickly. yes that's him. thank you I know what value he has. thought I had a special item. but hell not.hihih
Greetings lioness33
- 523 messages
- February 12, 2012 14:52
Isn't this 38241 ?
heb hier een strip klassiek de avondturen van suske en wiske op het eiland amoras door willy van dersteen standaard uitgeverij.op de acterkant staat :op het eiland amoras .dit is een uniek uitgave van het allereerste suske en wiske-avontuur dat in 1945-46 verscheen.op het eiland amoras ontmoetten tante sidonia(toen nog sidonie) en wiske voor het eerst suske.in dit eerste avontuur waren lambik en jerom nog niet van de partij,maar wel professor barabas,de geniale uitvinder van de gyronef en de teletijdmachine.wij wensen u veel leesplezier met dit klassieke meesterwerk van willy vandersteen.nu staat er rechtsonder:dit album mag niet verkocnt worden.heb zitten kijken hier op deze site ,maar zie nergens dit album en wat de waarde hier van is...kan iemand me helpen om daar achter te komen ?
met vriendelijke groet ,leeuwin33
have a classic comic here the evening views of suske en wiske on the island of amoras by willy van dersteen standard publisher. on the actor's side it says: on the island of amoras. this is a unique edition of the very first suske en wiske adventure that took place in 1945-46 appeared on the island of amoras aunt sidonia (then sidonie) and wiske met suske for the first time. in this first adventure lambik and jerom were not yet part of the party, but professor barabas, the genius inventor of the gyronef and the time machine. we wish you a lot of reading pleasure with this classic masterpiece by willy vandersteen. Now it says at the bottom right: this album may not be sold. have been looking here on this site, but don't see this album anywhere and what its value is ... help me find out?
with kind regards, lioness33
hallo,
ik heb hier in de kast 3 gebundelde strips van 1956-1957 gevonden van mijn schoonvader
ik ben op zoek naar iemand die me kan zeggen wat dit nog waard is?
het gaat om het kuifje weekblad in totaal 44 gebundelde nr's
hello,
I have found 3 bundled strips from 1956-1957 of my father-in-law here in the closet
I am looking for someone who can tell me what this is worth?
it concerns the Tintin weekly magazine with a total of 44 bundled issues
- Catalogue Moderator
- Catalogue Moderator
- 2,888 messages
- January 04, 2012 21:58
Er zal (op termijn) ook nog een spiltsing nodig zijn van persoonlijke (op naam ontworpen) en algemene (neutrale) Ex Librissen. Die Eric de Noorman is (waarschijnlijk) een voorbeeld van de laatste categorie, maar ook de diverse ontwerpen van Anton Pieck horen daarbij.
Nu niet meer, plaatje was niet helemaal geplaatst.
In time, a splitting of personal (designed by name) and general (neutral) Ex Librises will also be needed. Eric de Noorman is (probably) an example of the latter category, but the various designs by Anton Pieck are also part of this.
Not anymore, picture was not completely placed.
- 4,726 messages
- January 04, 2012 20:40
Dit is een voorbeeld van een boeken exlibris, welliswaar met een stripfiguur 739347
Er zal (op termijn) ook nog een spiltsing nodig zijn van persoonlijke (op naam ontworpen) en algemene (neutrale) Ex Librissen. Die Eric de Noorman is (waarschijnlijk) een voorbeeld van de laatste categorie, maar ook de diverse ontwerpen van Anton Pieck horen daarbij.
This is an example of a book exlibris, albeit with a cartoon character 739347
In the long term, a split of personal (designed by name) and general (neutral) Ex Libris will also be necessary. That Eric de Noorman is (probably) an example of the latter category, but the various designs by Anton Pieck also belong to it.
- Catalogue Moderator
- Catalogue Moderator
- 1,787 messages
- January 04, 2012 20:15
Was it good for you too?
Was it good for you too?
- Catalogue manager
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- January 04, 2012 17:07
Ja, pegag, ga door, ga door! (;-)
Yes, pegag, go on, go on! (;-)
Zo te zien is hij het met je eens.
Ik ook hoor, Pegag moet vooral zo door gaan.
Looks like he agrees with you.
I also hear, Pegag should continue like this.
- Catalogue Moderator
- Catalogue Moderator
- 2,888 messages
- January 04, 2012 16:33
Had ik al samengevoegd, alleen begrijp ik de opmerking van ivogebel niet....
Had I already merged, but I do not understand the comment of ivogebel ....
Ik heb er toch nog een gevonden.
Hm, gelukkig dat jij nog een beetje oplet.
Blijkbaar heeft iemand anders hem al samengevoegd, want ik zie hem niet.
I still have it yet found a .
Hm, lucky that you are still paying attention.
Apparently someone else has already joined it because I don't see it.
- 246 messages
- January 04, 2012 11:07
@ pegag: Ga zo door
@ pegag: Keep it up
- Catalogue Moderator
- Catalogue Moderator
- 2,888 messages
- January 04, 2012 11:02
@ pegag: Ga zo door...
@ pegag: Keep it up ...
- Catalogue Moderator
- Catalogue Moderator
- 1,787 messages
- January 04, 2012 08:59
Ik heb er toch nog een gevonden.
I still found another .
Bedankt, die had ik gemist inderdaad.
Ik heb ze samengevoegd.
Thanks, I missed it indeed.
I have merged them.
- Catalogue Moderator
- Catalogue Moderator
- 1,787 messages
- January 03, 2012 23:19
Is dit topic ook maar weer afgerond.
Bijna :-). Je hebt nog één doublure over het hoofd gezien.
Has this topic been completed yet?
Almost :-). You missed one more duplication .
@Arwin, ga maar weer verder....
Bedankt.
Die uitnodiging heb ik ook meteen maar overgezet, want dat is gewoon geen prent of ex-libris.
Die display zonder afbeelding is afgekeurd.
Is dit topic ook maar weer afgerond.
@Arwin, keep going ....
Thanks.
I immediately transferred that invitation, because it is simply not a print or ex-libris.
That display without image is deprecated.
Is this topic also completed?
- 246 messages
- January 03, 2012 17:38
Ach ja met een beetje kunst en vliegwerk kom je een heel eind.
Oh well with a little art and flying work you can go a long way.
- Catalogue Moderator
- Catalogue Moderator
- 2,888 messages
- January 03, 2012 16:23
@Arwin, ga maar weer verder....
@Arwin, go on ....