In dit topic kunnen verzoeken voor een nieuw veld in deze rubriek worden gemeld. Leg duidelijk uit wat de bedoeling en nut is van zo'n nieuw veld. Betekent niet dat dit automatisch wordt gehonoreerd. Planning van een eventuele aanpassing kunnen we niet geven.
Requests for a new field in this section can be reported in this topic. Clearly explain the purpose and use of such a new field. Does not mean that this will be automatically honored. We are unable to provide a schedule for any adjustment.
Willen gebruikers van Lastdodo nog suikerzakjes met jaartallen erop hebben, die nog niet in de catalogus staan ze toevoegen? Het kan me helpen met het bepalen van de verschillende periodes de suikerzakjes uitgebracht zijn.
Do users of Lastdodo still want sugar packets with dates on them, which are not yet in the catalog and add them? It can help me determine the different periods the sugar packets were released.
Ook ik dacht meteen aan Peter de Smet en twijfelde er eigenlijk geen moment aan. Maar misschien komen nijverige onderzoekers samen verder als duidelijk wordt wanneer dat suikerzakje geproduceerd werd. En misschien kunnen Rotterdam kenners iets meer vertellen over het WIKO restaurant waar ze zowel pannekoeken als ijs verkochten. Agent 327 , ook een speurder uit Rotterdam en omgeving, weet er waarschijnlijk ook meer van. Martin Lodewijk was eerst een succesvol reclametekenaar en wist later als art director wie wel wat leuks kon maken. De tekening van de kok verraadt vakmanschap. De vorm van de schoenen intrigeert mij. Misschien, misschien, komt iemand achter de ware toedracht van dit mysterie...
I also immediately thought of Peter de Smet and did not really doubt it for a moment. But perhaps industrious researchers will come together once it becomes clear when that sugar sachet was produced. And perhaps Rotterdam connoisseurs can tell a bit more about the WIKO restaurant where they sold both pancakes and ice cream. Agent 327, also a detective from Rotterdam and the surrounding area, probably knows more about it. Martin Lodewijk was first a successful advertising artist and later as an art director he knew who could make something fun. The cook's drawing betrays craftsmanship. The shape of the shoes intrigues me. Maybe, maybe, someone will find out the truth behind this mystery ...
We zijn bezig de periodes aan te vullen, en waar nodig te corrigeren. De meeste suikerzakjes zijn een paar jaar achter elkaar uitgegeven, dus jaar is minder belangrijk.
Ik wil ook vragen als er mensen zijn die zakjes van deze paginas hebben, ze aan te vullen zodat ik daar de correcte periode erbij kan plaatsen.
Ik wil ook wel vragen altijd de juiste achterkant toe te voegen. Er kunnen kleine afwijkingen in zitten wat het een soort frankenstein item maakt als de verkeerde achterkant geplaatst word.
We are in the process of supplementing the periods and correcting them where necessary. Most sugar packets have been issued for a few years in a row, so year is less important.
I also want to ask if there are people who have bags of these pages , to supplement them so that I can add the correct period.
I would also like to ask that you always add the correct back. There may be small deviations, which makes it a kind of frankenstein item if the wrong back is placed.